joi, 22 iulie 2010

M-au atacat teroristii!

Teroristii sunt baietii aia rai care pun bombe unde nu te astepti, nu? Ei bine, aflati ca mi-au trimis si mie o bomba. De presa.

Ca sa fiu corecta, cred ca nu e chiar bomba, ci bombita. Acum doua zile, ma trezesc cu un e-mail, anonim, fireste, cum ii sade bine oricarui curajos. Semnatura – Hermes, IP banal de RCS-RDS, adresa yahoo de la care se intorc mesajele cu "failure notice". Buuun.

Ce scria inauntru? Ca in PDL s-ar fi stabilit deja, de o anumita tabara, dar cu aprobarea Inaltei Porti, candidaturile si functiile de la Iasi: Ioan Nani la CJ, Nicusor Paduraru la Primarie si Adrian Butuca la "munca de jos" in organizatia judeteana, adica presedinte.

Mai sa fie, mi-am zis. Speculatii pe tema numelor respective s-au mai facut, dar acum cica "s-a stabilit". Totusi, nu se leaga ceva. De ce mi-ar fi trimis cineva aceasta informatie tocmai mie? De ce nu la vreun ziar? De ce nu la vreunul dintre bloggerii care publica zilnic informatii si chiar zvonuri sau barfe? Dupa cum spunea expeditorul, mi-a trimis stirea "in exclusivitate" si pot sa fac ce vreau cu ea, inclusiv s-o fac publica. Asta suna mai mult a "fa-o publica!", nu?

Cum n-am obiceiul sa ma incred prea mult in anonimi, am suspectat ca a trimis-o cu aceeasi momeala peste tot si am asteptat doua zile, sa vad daca nu apare in alta parte. Nu am gasit-o, dar nici n-am cautat foarte mult, recunosc. Sau poate au primit-o si altii, dar n-au vrut s-o publice "de-al dracului". Eu tocmai "de-al dracului" m-am hotarat s-o dau, chiar daca prin nada se cam vede carligul. Desi pare mai mult o intoxicare, m-am gandit sa o lansez, totusi, la apa, fie si ca divertisment de vara. Daca se va dovedi ca informatia e reala, ce sa spun? Saru’ mana pentru exclusivitate! Daca nu, data viitoare canta la alta masa, domnule/doamna Hermes!

De comentat, n-am s-o comentez acum, desi poate ca asta a fost scopul expeditorului. De verificat, va spun sincer ca n-am verificat-o, fiindca mi s-a parut aiurea sa incep sa sun oamenii special pentru asta si sa-i intreb ce parere au de un mail anonim. Daca va avea cineva ceva de spus, probabil ca va comenta de bunavoie.

Raman totusi cateva intrebari. De ce mie? De ce acum? De ce asa? Si, ca sa nu vina nimeni cu replica aceea celebra: "Daca nu tu, atunci cine? Daca nu acum, atunci cand?", cred ca ar trebui sa ma intreb, inainte de toate, cui prodest?

Un comentariu: