joi, 22 octombrie 2009

Sloganul lui Basescu

Dupa toata dezbaterea despre sloganul cu bunul-simt, revendicat de Crin Antonescu (care s-a dovedit, pana la urma, a fi fost folosit prima data, fara mari rezultate electorale, taman la Iasi de candidata PNG la locale), am aflat aseara (de pe surse, evident :-)), ca sloganul lui Basescu ar fi "Basescu pentru Romania".

Nu am timp acum sa comentez foarte mult, mai ales ca nu sunt sigura cat de corecta este informatia. Totusi, as remarca doar ca acest slogan are, din punctul meu de vedere, un avantaj: nu prea poate fi rastalmacit, criticat, ridiculizat (desi, daca se doreste cu tot dinadinsul, orice slogan poate fi parodiat). Principalul dezavantaj ar fi acela ca e nespecific (orice candidat l-ar putea folosi fara nicio problema) si oarecum dezamagitor pentru cei care s-au obisnuit cu acele campanii zglobii, originale si usor atipice ale lui Traian Basescu (e adevarat insa ca acum e presedinte in functie si pozitionat altfel).

Voi ce parere aveti? Vi se pare plauzibila informatia si, daca da, ce parere aveti?

Update, ora 14:40: Am vazut, dupa ce am scris textul de mai sus, ca mai multe surse media au indicat deja sloganul acesta ca fiind inscriptionat pe materialele PDL. Tot pe surse s-au bazat si cei care au prezentat informatia ieri.

4 comentarii:

  1. Iti confirm eu:). Dar o sa mai fie suficiente materiale electorale care or sa fie din alt registru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna excelent!

    La fel de bun ca acesta:

    Beat la volan pentru Romania!
    Tiganca imputita pentru Romania!
    Basescu pentru licurici!
    EBA+SYDA pentru Romania!
    Casa in Mihaileanu pentru Basescu!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Iulian: Ca exista materiale inscriptionate cu "Basescu pentru Romania" e clar. Intrebarea e daca asta ramane sloganul principal sau se intampla asa cum s-a intamplat cu "Sa traiti bine", care a aparut, din cate imi amintesc, un pic mai tarziu, dar s-a impus ulterior ca "sloganul lui Basescu".
    Cand spui materiale electorale din alt registru te referi la cele pentru promovarea referendumului? Le-am vazut si eu pe acelea cu "De ce le e frica, nu scapa" si celelalte, dar nu sunt propriu-zis pentru prezidentiale.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Felix Turcu: Stii cantecul acela cu "termopane" si "Fa-te avocat, Sandele"?
    Ei, bine, fa-te consultant, Felix (daca tot ai un nume care ne aminteste de Felix Tataru de la GMP) si lumineaza-ne si cu niscaiva sloganuri pentru ceilalti competitori din cursa pentru Cotroceni! Astept cu viu interes.

    RăspundețiȘtergere