Divizia de publishing a Media Pro, PubliMedia International, a anuntat astazi intr-o informare de presa ca va pastra brandurile locale - "Ieseanul", "Clujeanul", "Bihoreanul" si "Hunedoreanul" - in varianta exclusiv online.
Asadar, "Ieseanul" nu se inchide, asa cum fusese una dintre variantele initiale, dar va putea fi citit doar pe Internet.
Pana la urma, criza economica ar putea fi doar un catalizator al unui fenomen prognozat deja de multi: migrarea treptata a presei dinspre print spre online. Singura ingrijorare ramane cea legata de seriozitate, responsabilitate si mentinerea unor standarde publicistice rezonabile de catre aceste ziare exclusiv electronice.
Oricum, cert este ca si alte publicatii nationale sau locale au probleme mari. La Iasi stim deja ce s-a intamplat si in prezent exista zvonuri negre si referitor la alte ziare.
La nivel national, "Romania libera" merge deocamdata pe o solutie ceva mai conservatoare, renuntand doar la editia de sambata. (cititi stirea aici)
Aviz celor care lucreaza in presa si care se bucura ca moare capra vecinului: mai ganditi-va!...
Update 1.07.2009: A venit ziua Z si pentru trustul Realitatea-Catavencu. E drept, nu se inchide deocamdata nimic, nu se reduc posturile, dar scad salariile. Angajatii au primit azi un e-mail in acest sens, pe care il puteti citi aici.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu