vineri, 26 iunie 2009

A murit Michael Jackson! Traiasca Ion Iliescu!

Tocmai am aflat de la Associated Press ca a murit Michael Jackson. Faptul ca bloggerimea din intreaga lume s-a repezit, ca si mine, sa posteze stirea, ma face sa ma gandesc la batranele din satele romanesti, pentru care decesele sunt cam singurele evenimente notabile din univers.
Totusi, nu stirea in sine am vrut sa o scriu aici, fiindca sunt destule locuri unde o puteti gasi. Dar cand am citit-o mi-a venit in minte o imagine destul de celebra in epoca, aceea cu Ion Iliescu, presedinte pe atunci, gudurandu-se pur si simplu pe langa starul american si apucandu-l, prietenos, de brat. Imi mai amintesc si de faptul ca dl. Iliescu spunea candva ca nu va iesi din politica decat cu picioarele inainte. Ce ti-e si cu viata asta! Cine si-ar fi inchipuit, la vizita lui Michael Jackson in Romania, ca acesta va ajunge in pozitia "cu picioarele inainte", in timp ce adoratorul lui vremelnic, fostul presedinte Iliescu, inca isi baga vioi picioarele (scuzati expresia!) si codita in politica romaneasca!

Update ora 12:30: Deschid mai inainte televizorul, dau pe Realitatea, si cine credeti ca vorbeste despre Michael Jackson? Ati ghicit, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu