sâmbătă, 6 august 2011

”Omul din umbră”, lider al PDL Iași

După o lungă perioadă în care n-a scris pe blog, Mihaela Popa revine, și nu oricum. În finalul postării sale, Schimbarea la Față pentru PDL Iași ar putea avea loc din 24 septembrie, liderul interimar al PDL Iași spune:

”[...] am răspunsul la ceea ce înseamnă cu adevărat o echipă în politică: oameni care știu să înalțe alți oameni. Menirea mea ca lider, chiar și interimar, este să-i găsesc pe acești oameni. Ei există, numai că preferă de multe ori să stea în umbră. Am în minte un asemenea om, care ar putea fi liderul PDL Iași din 24 septembrie... important e să accepte și să fie acceptat. Eu îi voi fi alături!”. (Update 16:49: Mihaela Popa a făcut o modificare în textul inițial. ”Eu îi voi fi alături” a devenit ”În calitate de vicepreședinte PDL la nivel național, eu îi voi fi alături!”)

De aici se înțelege cel puțin un lucru: că omul respectiv nu este deocamdată în prima linie a politicii, ci ”stă în umbră”. Această frază e un indiciu destul de clar pentru mine.

Numai că, așa cum e conștientă chiar dna Popa, mai sunt de trecut cel puțin două hopuri: 1) acesta să accepte și 2) să fie acceptat de organizație. La punctul 1, mă gândesc ca dna Popa nu a scris pe blog și nu a vorbit prin diverse cercuri informale fără să fi avut și ceva discuții cu omul în cauză, ceea ce ar explica și reacția iritată a lui Dumitru Oprea, de retragere din funcții și din candidatura pentru primărie. În schimb, problemele cu adevărat mari s-ar putea să apară la punctul 2.

Cert este că în curând vom afla dacă refrenul Mihaelei Popa va fi ”Ecce homo!” sau, dimpotrivă, ca în cântecelul acela pentru copii, ”24 septembrie a sosit, omul negru n-a venit!”.

5 comentarii:

  1. Daca indiciul e clar de ce nu ne spui cine e omul asta din umbra? Nichita cumva?

    RăspundețiȘtergere
  2. @hell: Rece, rece ca gheata...
    Oricum, ce a vrut exact sa spuna dna Popa trebuie s-o intrebi pe ea. Eu am pus doar cap la cap franturi de informatii + textul de pe blog si mi-a iesit un nume. Uite, am un alt indiciu: cauta IN filiala Iasi a PDL, nu in afara! Chiar mura-n gura nu e cazul, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. cineva care a fost in prim-plan dar nu mai e?....
    unul sau doi? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. poate vine Boc la Iasi, la cat este el de mic sigur sta in umbra partidului.

    RăspundețiȘtergere