marți, 22 mai 2012

Cum e turcul, şi pistolul; cum e Felix, şi operatorul...

Se fac multe sondaje de opinie şi uneori acestea pot fi şi motiv de amuzament. Iată o discuţie telefonică reală între un operator al CCSB si un respondent:  

Operator: Şi acum spuneţi-mi ce v-aţi dori în următoarea perioadă.  
Respondent (ghiduş, ştiind că CCSB e al familiei Voiculescu şi, deci, e rost de distracţie): Păi, aş cam vrea, dacă s-ar putea, să plece USL de la guvernare.  
O. (uită de chestionar şi sare ca ars): Dar USL nu e la guvernare!!!
R. (amuzat): Cum aşa? Nu e guvern USL?
O. (insinuant): Dar Băsescu e tot preşedinte...  
R: Da, şi?  N-are USL guvernul şi majoritate parlamentară?
O.: Da, dar, ştiţi, până nu pleacă Băsescu...
R. (îi curmă avântul propagandistic): Vreţi să mă manipulaţi?
O. (vădit nemulţumit): Nu. Mă rog... Altă dorinţă?  
R. (plusează, din ce în ce mai amuzat de caznele operatorului): Să nu se aplice politici de stânga.  
O. (ironic-obraznic): Aha, deci notez că sunteţi de dreapta şi votaţi cu PDL.  
R. (se preface serios-ameninţător): Ce faceţi, iar încercaţi să mă influenţaţi?  
O. (fâstâcit): Nuuuuu, în niciun caz, dar am înţeles că sunteţi de dreapta şi deci am dedus că votaţi PDL-ul.  
(Wow, ce reclamă îi fac CCSB-iştii ăştia PDL-ului! Dacă ar afla aliaţii PC-ului, liberalii, că ăştia îi consideră numai pe pedelişti de dreapta? D-ul din ACD oare de la ce vine?)
...... 
O.: Care sistem electoral vi se pare cel mai bun? Votul uninominal pur...  
R. (nerăbdător): Eu aş vrea vot preferenţial pe listă!  
O. (încurcat): Adică preferaţi vot pe listă?  
R.: Vot preferenţial pe listă! 
O. (neconvins): Deci, pe listă.  
R.: Nu pe listă pur şi simplu! Preferenţial pe listă!  
O.: ???  
R.: E un tip de vot. 
O.: Aaa, n-avem. Sunt doar trei variante: uninominal pur, mixt şi pe listă. 
.........  
O.: Cine credeţi că trebuie să reprezinte România la Consiliul European, Băsescu sau Ponta?  
R. (rece): Cred că aţi citit greşit întrebarea. 
O. (repetă mai rar, crede că nu s-a înţeles bine): Cine trebuie să reprezinte România la Consiliul European, Băsescu sau Ponta?
R.: Tot greşit aţi citit. Presupun că întrebarea este: (...) preşedintele României sau primul-ministru?  
O. (atotştiutor): Ei, dar aceştia sunt acum în funcţii...  
R.: Mulţumesc pentru informaţie, ştiu foarte bine cine e preşedinte şi cine e prim-ministru, dar cred că nu e vorba de o alegere între persoane, ci între funcţii cu diverse atribuţii, nu?
.........
După aceea a mai fost un şir de întrebări în care operatorul încerca să-i bage pe gât respondentului "omenia" (probabil lui Dan Voiculescu i se trage de când cu Partidul Umanist şi Fundaţia Omenia). Aşa că dă-i cu oamenii şi cu omenia! Apoi a vrut să ştie dacă respondentul crede în deochi şi în tot soiul de paranormali, definiţi ca "persoane cu puteri sociale (?) deosebite", sau cam aşa ceva. Oops, să ştiţi că Felix ne atacă în curând cu flacăra violetă şi cu un discurs de opoziţie, că doar USL-ul nu e la guvernare! Ptiu-ptiu, nu-i fie de deochi!

4 comentarii:

  1. Si eu am fost intervievat.Distractie mare intr-adevar.La un moment dat m-am plictisit si i-am inchis telefonul manipulatorului.Pardon, operatorului.Ma intreb insa de unde baza de date Romtelecom?Poate de la Felix.Deh, meteahna veche, cred.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunoastem :)...Mie Turambar mi-a cerut, nici mai mult, nici mai putin, decat sa sterg articolul. Si atunci nu erau la putere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare am ras de nu mai pot....... vreau sa spun ca este de un comic felixian.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca ati fost vreodata la un spital pentru o interventie sau consult, ati lasat datele personale care pot alcatui o asemenea fisa. Oprescu la prima candidatura la Prim Capitalei sa folosit de baza de date a Spit. Municipal, Elias...etc

    RăspundețiȘtergere