sâmbătă, 28 aprilie 2012

Gaudeamus igitur!

Să ne bucurăm, aşadar, prieteni! Vine guvernarea USL, visul de veacuri al poporului român. 

Pentru bucuria noastră, se sacrifică mult Victor Ponta în această perioadă şi a avut grijă să ne atenţioneze chiar el în acest sens. În primul rând, va lucra de Ziua Muncii, aşa cum singur a declarat. "Marți, de Ziua Muncii, când oamenii se odihnesc, eu voi munci prezentându-vă lista cu noii miniștri", a ţinut să precizeze premierul desemnat. Păi, un bucătar care împarte mesenilor un ciolan cu fasole munceşte, nu? Credeţi cumva că e o muncă mai uşoară prezentarea împărţirii ciolanului între trei partide? Să nu uităm că România e plină de doritori de putere stătuţi şi lihniţi, după atâţia ani de opoziţie şi de luptă împotriva dictaturii. 

Apoi, a suferit o altă pierdere tragică. Despre ce e vorba ne-a spus chiar el, atunci când a explicat
de ce a întârziat un sfert de oră la propria nominalizare: „A fost vina mea. Am fost acasă şi m-am schimbat. Nu conduc eu maşina şi de aia s-a întârziat. Este o mare pierdere cauzată de funcţia mea politică: nu mai pot să-mi conduc maşina”. Da, domnul Ponta are deja o mare pierdere: pe lângă mai vechea bonă filipineză, acum e obligat să aibă şi şofer personal (nu că n-ar fi avut şi înainte, ca deputat, dar atunci încă se mai putea da şi singur în maşinuţe). Să fim alături de el în greaua suferinţă! 

În încheiere, trebuie să mai apreciez că Victor Ponta e printre puţinii care înţelege suferinţa poporului român. De grijă să nu păţim ca pisica ucisă de curiozitate, a făcut un gest pentru noi şi ne-a mai ostoit un pic nerăbdarea. E drept că nu ne-a anunţat componenţa Guvernului şi programul de guvernare „la treizeci de secunde după ce se va anunţa că moţiunea de cenzură a fost adoptată”, aşa cum spusese, dar, după o zi, tot ne-a dat ceva, primul nume din Cabinet: ăla micu’, Daniel Constantin, ilustrul pupil al lui Dan Voiculescu, va fi ministru al Agriculturii. Ei, da, acum ne-am liniştit, România e pe mâini bune!

3 comentarii:

  1. Daaa!
    Gaudeamus igitur,
    USL ne-o trage-n koor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, la iasi e altfel: Gaudeamus Gigi-tur (sau Jijitur, cum preferati)/USL o ia in...

    RăspundețiȘtergere
  3. V-as ruga sa renuntati la trimiterile catre obscenitati. In caz contrar voi fi nevoita sa introduc cenzura :).

    RăspundețiȘtergere